Мета проекту:

Відпрацювання кращих
практик збалансованого
поєднання молодими
матерями-студентками
навчання з сімейними
зобов’язаннями на базі
дослідницького майданчику
Сумського державного
університету

Поширення кращих практик 
рівних можливостей для
здобуття професії молодими
матерями-студентками в
середовищі адміністрації
вищих навчальних закладів
всієї України

Напрацювання та надання
пропозицій до розробки
державної політики щодо
гендерно-справедливих
можливостей для поєднання
навчання та роботи з
сімейними зобов’язаннями

Грудне вигодовування як ключ до реалізації цілей сталого розвитку

Leleka

Тема Всесвітнього тижня грудного вигодовування – 2016, який триватиме з 1 по 7 серпня,  наголошує на зв'язку між грудним вигодовуванням і Цілями сталого розвитку (ЦСР). ЦСР є основою глобальних зобов’язань і дій в напрямку справедливого розвитку. Цього року Всесвітній альянс дій на підтримку грудного вигодовування (WABA) приймає на себе завдання внести питання харчування немовлят та дітей раннього віку у стратегії сталого розвитку.

  Всесвітній тиждень грудного вигодовування (WBW) відзначається з 1992 року і є найбільшою мобілізаційноюсоціальною платформою на підтримку грудного вигодовування. Кількість учасниць і учасників даної ініціативи постійно зростає.Тиждень на сьогодні відзначається в більш ніж 170 країнах за участі більш ніж 1,5 мільйонів осіб, досягаючи уваги близько 30 мільйонів осіб через соціальні медіа.

 Цілі сталого розвитку мають 17 цілей, спрямованихна перетворення нашого світу на кращедо 2030 року. Всесвітній тиждень підтримки грудного вигодовування - 2016 фокусує увагу на  підвищенні обізнаності про зв'язок ЦСР з грудним вигодуванням та на встановленні партнерських відносин для довгострокового розвитку.

Доктор АмальОмер-Салім, спів-виконавчий директор Всесвітнього альянсу дій на підтримку грудного вигодовуваннязауважує: "Відзначення Тижнямає наголосити на триваючих зусиллях вивчення досягнень і подолання проблем. Щорічне святкування Тижня має бути чимось більшим, ніж тижневізаходи. Зосередивши увагу на більш широкому контексті, більш тривалих термінах, практичних та поки що амбітних цілях, ми можемо створити стійкі і привабливі кампанії. Давайте проведено такі кампанії задля наступних поколінь!"