У Івано-Франківську та Чернівцях відбулись тренінги зі втілення ініціативи «Університет дружній до сім’ї»

Leleka

Протягом 15-18 жовтня команда проекту «Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у ВНЗ» провела тренінги зі втілення ініціативи "Університет дружній до сім'ї" для представників вищих навчальних закладів Івано-Франківської та Чернівецької  областей.  

У Івано-Франківську заходи проводились на базі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, а у Чернівцях – Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича.

Традиційно заходи проводились  з урахуванням особливостей різних цільових групп. Так, для представників адміністрації вищих навчальних закладів були проведені семінари з акцентами на перевагах, можливостях, механізмах та ресурсах впровадження ініціативи,  які вже напрацьовані командою проекту в ході втілення дружніх до сім'ї підходів у Сумському державному університеті.

Окремо команда проекту працювала з заступниками деканів з виховної роботи, кураторами академічних груп, практичними психологами та іншими співробітниками, які працюють зі студентами та забезпечують необхідні комунікації  у створенні умов для поєднання сімейних та навчальних обов'язків. Активно працювали у групах студентів - як представників самоврядування, так і молодих матерів / батьків-студентів. У цієї категорії учасників питання, що обговорювались і відпрацьовувались в ході тренінгу, викликали особливий інтерес тому і активність була досить високою.

До того ж, студенти запропонували цілу низку цікавих підходів, впровадження яких, без сумніву, дозволить покращити ситуацію у вишах регіону з наближення існуючих умов до реальних потреб студентів та співробітників, які мають, або планують мати дітей.

Варто зазначити, що тренінги у Івано-Франківську та Чернівцях продемонстрували характерну і для інших регіонів України ситуацію: більшість проблем з забезпеченням рівних можливостей у навчанні лежать у площині мотивації та налагодження комунікацій між окремими підрозділами університету, а також розвитку співпраці з профспілковими організаціями. Зазвичай необхідні фінансові та кадрові ресурси вже існують, а потенційний ефект від удосконалення діяльності соціально-орієнтованих служб університету є суттєвим як для налагодження позитивного клімату в колективі, так і для профорієнтаційноі роботи та іміджу навчального закладу.