Мета проекту:

Відпрацювання кращих
практик збалансованого
поєднання молодими
матерями-студентками
навчання з сімейними
зобов’язаннями на базі
дослідницького майданчику
Сумського державного
університету

Поширення кращих практик 
рівних можливостей для
здобуття професії молодими
матерями-студентками в
середовищі адміністрації
вищих навчальних закладів
всієї України

Напрацювання та надання
пропозицій до розробки
державної політики щодо
гендерно-справедливих
можливостей для поєднання
навчання та роботи з
сімейними зобов’язаннями

Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у роботі з дітьми в ЦПС «Студентський лелека»

Традиційними техніками вважають ті, які вже виправдали себе в процесі навчання і введені до змісту сучасних програм. Нетрадиційні - це нові техніки, досить відомі, але які ще не знайшли широкого застосування, хоч вони можуть бути досить ефективними для розвитку дитячої творчості. На противагу традиційності, нетрадиційність дає можливість відійти від стереотипів, максимально отримуючи свободу в образотворенні.

 

До нетрадиційних технік зображувальної діяльності, які ми використовуємо у роботі з дітьми в ЦПС «Студентський лелека» відносимо: малювання пальчиками, відтиск  долонями, середньою фалангою пальця (тюльпани, троянди); ребром долоні (листя, рослини); трафаретами; відтиск овочевими формами, малювання відбитками предметів (частинки LEGO - конструктора, ґудзики…); забризкування (аерографія); малювання виделкою, (наприклад, ялинка, їжачок); ляпкографія (кляксографія); дмухавка; гратаж – продряпування (робота нагадує гравюру), кракле (малюнок з використанням яєчної шкаралупи); техніка відбитків мильних бульок та ін.

Образне, кольорове сприйняття світу, яке відкриваємо дітям, змушує працювати їхню фантазію, уяву, розвиває просторове мислення, розумові та пізнавальні здібності. Іншими словами – формує творчу особистість.

Тож, запрошуємо до Центру підтримки сім’ї «Студентський лелека» відвідати гурток з розвитку творчих здібностей «Творчі п’ятниці».