Leleka

3-5 жовтня в Одесі пройшов фінальний етап ІІІ Міжнародного молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд». Фестиваль став масштабнішим за попередні, у конкурсі взяли участь 184 учасники, які подали до розгляду журі більше 300 робіт. Серед них не тільки українці, а й молодь з багатьох регіонів Росії, а також Білорусії.

Цього року фестиваль змінився концептуально: оголошено конкурс одразу за двома новими номінаціями – «Соціальний PR-проект» та «Місто як об’єкт реклами». Традиційними ж номінаціями залишаються «Відеореклама», «Аудіореклама», «Інтернетреклама», «Друкована реклама», «Зовнішня реклама». Позмагатися за першість могли школярі та молодь віком до 30 років (переможців журі визначило у двох вікових групах).

Як і на минулорічному фестивалі, Гендерний ресурсний центр СумДУ в рамках ініціативи «Університет, дружній до сім’ї» оголосив окремий тематичний конкурс серед робіт, присвячених сім'ї, проблемам гендеру та отримання освіти молодими матерями. Переможницями у даній тематичній категорії стали Олена Максимова (Харків) та Мар’яна Зварич (Тернопіль).

Тематикою цих робіт стали відповідальне ставлення до репродуктивного здоров’я та проблема насильства у сім’ї. Гендерний ресурсний центр, займаючись просвітницькою роботою у зазначених напрямках, відзначив неординарний підхід авторок до висвітлення цих актуальних та достатньо болючих питань, про які так непросто сказати у зрозумілий та конструктивний спосіб. На знак вдячності дівчатам-переможницям Гендерним центром вручено подарунки.

Найщиріші вітання всім учасникам та переможцям цьогорічного фестивалю!