У Миколаєві та Херсоні відбулись тренінги зі втілення ініціативи «Університет дружній до сім’ї»

Leleka

Протягом 14-17 квітня команда проекту «Рівні можливості для здобуття професії молодими матерями-студентками у ВНЗ» провела тренінги зі втілення ініціативи "Університет дружній до сім'ї" для представників вищих навчальних закладів Миколаївської та Херсонської областей.  

У Миколаєві заходи проводились на базі Інституту історії та права Миколаївського національного університету їм В.О.Сухомлинського, у Херсоні - на базі Херсонського національного технічного університету. Участь у заходах взяли представники  інших ВНЗ областей: Чорноморського державного університету імені Петра Могили, Миколаївського національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаївської філії Київського національного університету культури та мистецтв, Миколаївської філії Одеської юридичної академії, Херсонського державного університету, Херсонської державної морської академії.

Традиційно заходи проводились  з врахуванням особливостей різних цільових групп. Так, для представників адміністрації вищих навчальних закладів були проведені семінари з акцентами не лише на можливостях, а й на механізмах, ресурсах та ризиках впровадження ініціативи,  які вже напрацьовані командою проекту в ході втілення дружніх до сім'ї підходів у Сумському державному університеті.

Окремо команда проекту працювала з заступниками деканів з виховної роботи, кураторами академічних груп, практичними психологами та іншими співробітниками, які на різних рівнях працюють зі студентами та забезпечують необхідні комунікації  у створенні умов для поєднання сімейних та навчальних обов'язків. Активно працювали у Миколаєві та Херсоні групи студентів - як представники самоврядування, так і молоді мами-студентки. У цієї категорії учасників питання, що обговорювались і відпрацьовувались в ході тренінгу, викликали особливий інтерес тому і активність була досить високою.  До того ж, студенти запропонували цілу низку цікавих підходів, впровадження яких, без сумніву, дозволить покращити ситуацію у вишах регіону з наближення існуючих умов до реальних проблем студентів та співробітників, які мають, або планують мати дітей.

Варто зазначити, що тренінги у Миколаєві та Херсоні продемонстрували характерну і для інших регіонів ситуацію: більшість проблем з забезпеченням рівних можливостей у навчанні лежать у площині мотивації та налагодження комунікацій між окремими підрозділами університету, а також розвитку співпраці з профспілковими організаціями.

Це означає, що необхідні фінансові та кадрові ресурси вже існують, а потреби у додаткових вкладеннях у вирішенні проблем незначні, тоді як ефект від удосконалення діяльності цих служб є суттєвим як для налагодження позитивного клімату в колективі, так і для профорієнтаційноі роботи та іміджу навчального закладу.