Відбувся круглий стіл щодо громадського контролю та саморегулювання у рекламній галузі

Leleka

Сумський державний університет у партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні проводить  круглий стіл на тему «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Сумській області. Громадський контроль та саморегулювання у рекламній галузі»

24 червня 2014 р. на базі Сумського державного університету відбулось засідання «круглого столу» за участі науковців, представників влади, громадських організацій, рекламних агентств, ЗМІ. Цей захід є початком активної співпраці університету, громадської організації «Центр громадських ініціатив «Інтелект Сумщини» та Української Асоціації Маркетингу у напрямку формування в області вільного від гендерної дискримінації  рекламного простору. Цей напрям роботи є логічним продовженням активної інформаційної і соціальної політики університету, який має значні напрацювання у сфері гендерних досліджень, маркетингу, а також готує фахівців з журналістики та реклами і зв’язків з громадськістю.

У роботі круглого столу взяла участь Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, яка презентувала завдання, принципи організаціїя роботи та досягнення Індустріального гендерного комітету з реклами.

Радник Голови Сумської облдержадміністрації Віктор Бобиренко закцентував увагу на принципах державної політики із попередження всіх форм дискримінації, у тому числі за гендерними ознаками.

На важливості налагодження співпраці науковців, влади та громадськості по запобіганню проявам дискримінаційної реклами, наголосила Ніна Світайло, директор гендерного ресурсного центру, співголова ГО ««Центр громадських ініціатив «Інтелект Сумщини». Професор, завідувач кафедри маркетингу СумДУ, Член Ради УАМ Сергій Ілляшенко представив завдання та плани роботи Представництва ІГКР у Сумській області.

В ході активної дискусії були обговорені шляхи співпраці громадянського суспільства, Регіонального представництва ІГКР, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдження сексизму в рекламі та формування в області гендерно чутливого інформаційного середовища. 

Презентації:

Індустріальний гендерний комітет з реклами - завдання, організація та досягнення

Гендер в рекламі: очікування, відмінності та стереотипи